• Reklam
Reklam

Aşılar, Gençlerin Kalbinde İltihap Yapıyor!

Korona virüs aşılarının, gençlerin kalp kaslarında miyokardit adı verilen iltihaplanmaya sebep olduğuna dair şikayetler artınca, ABD'den resmi makamlar konuyla ilgili inceleme başlattı.

Reklam
Aşılar, Gençlerin Kalbinde İltihap Yapıyor!
25 Mayıs 2021 - 11:00
  • Reklam
Amerika Birleşik Devletleri'nde Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezleri (CDC) bünyesindeki Bağışıklık Danışma Komitesi, korona virüs aşısı olan özellikle erkek bazı ergen ve gençlerde, miyokardit gibi yan etkiler yarattığına dair şikayetler aldıkları için inceleme başlattıklarını duyurdu.

Johns Hopkins Sağlık Güvenliği Merkezi'nden Dr. Amesh Adalja, "Kalpte oluşan bu iltihaplanmanın korona virüs aşısıyla ilgisi olup olmadığı tespit edilmeli. Bu aşıların risk-fayda oranına bakmak önemli." açıklamasında bulundu.

CDC, soruna sebep olan aşı ya da aşıların markalarını açıklamadı. Ancak, mRNA teknolojisinin
kullanıldığı aşıları olanlarda dört gün sonra görüldüğünü söylemekle yetindi. ABD'de şu an mRNA teknolojisi kullanılan iki aşı bulunuyor, Moderna ve Pfizer/BioNTech.
  • Reklam

YORUMLAR

  • 0 Yorum
  • Reklam

Haberleri Google News üzerinden takip etmek için tıklayınhttps://www.alexa.com/siteinfo/abdpost.com